Som observadors?

Som observadors?:

Partint d’un tros de fotografia i un petit text, hem de descobrir el lloc de Taradell on esta ubicada, quin significat o utilitat té o podria tenir. Es poden demanar pistes, quan s’hagin respost tres pistes es descobrirà un altra tros de foto. Si no s’endevina, una altra volta tres preguntes i així successivament fins que quedi descobert.

Procurarem que la foto estigui relacionada amb la literatura o les arts en general.

dimecres, 2 de juliol del 2014


A Taradell hi han moltes majòliques, algunes de ben curioses, d'altres ben boniques, però com que normalment no estan a l'abast de la vista quan anem pel carrer, ens passen desapercebudes.

Sabeu on és aquesta?

6  de Juliol de 2014:

I aquesta és la imatge sencera:



Sempre que hi passo per davant em crida l'atenció la rajola blanca de la part de baix.

7 comentaris:

  1. Mira que en vaig retratar de majòliques, i aquesta no la tinc!. Tindré d'anar a donar el vol al poble.

    ResponElimina
  2. Amb un vol, no n'he tingut prou, tindré de continuar buscant!

    ResponElimina
  3. Jo sí sé on és!!!!! És la majolica que hi ha a Can Barceló, a la casa que fa cantonada tot anant a la palanca del Vapor, n'hi falten 1 o 2 a la part de baix!!!

    ResponElimina
  4. Doncs sí, Lluna, l'has encertada. Més concretament és al Carrer de la Vilanova 39. Ara, si puc, penjaré la imatge de la majòlica sencera.

    ResponElimina
  5. QUe bé!!! i ara què se suposa que he de fer jo? penjar un troç d'una fotografia d'algun lloc o espai de Taradell?

    ResponElimina
  6. Doncs sí, Maria, ara et toca a tu fer la proposta. Penja una imatge de Taradell, que sigui significativa i que ens faci ballar el cap a tots i a veure qui l'endevina.

    ResponElimina
  7. Felicito a la Maria.. Que n'aprendrem de coses i detalls amb aquest joc. Jo també vaig passejar-me pel poble i en vaig observar moltes que no m'havia fitxat mai. Endevant Maria.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.