Som observadors?

Som observadors?:

Partint d’un tros de fotografia i un petit text, hem de descobrir el lloc de Taradell on esta ubicada, quin significat o utilitat té o podria tenir. Es poden demanar pistes, quan s’hagin respost tres pistes es descobrirà un altra tros de foto. Si no s’endevina, una altra volta tres preguntes i així successivament fins que quedi descobert.

Procurarem que la foto estigui relacionada amb la literatura o les arts en general.

divendres, 12 de setembre del 2014

Anem amb més majòliques?

Sé que no sóc massa original però ara mateix per no retardar-ho més penjo un tros d'aquesta majòlica que està una mica "picada"



Be doncs si que l'has endevinat Xavier, és el Sant Roc del carrer Sant Sebastià, jo recordo que la primera vegada que el vaig veure va ser fa molts anys en una processó, jo era força petita i les processons se'm feien molt llargues i quant em parava mirava tot el que hi havia al voltant, i un dia en una vaig quedar parada al davant d'aquesta majòlica i em va cridar l'atenció la part picada i que el sant ensenyés el mal que tenia a la cama al gos, almenys és el que vaig pensar jo!!. Aquí us deixo la majòlica sencera de "San Roque"


2 comentaris:

  1. És la majòlica de Sant Roc (hi diu San Roque, eren altres temps) que hi ha al carrer Sant Sebastià n. 30.

    Jo ja l'havia fotografiat i la tenia de reserva.

    ResponElimina
  2. Jo també afirmo que ho és. Els forats que hi ha, segons es deia, van ser fets per trets d'arma de foc en temps de la Guerra Civil Espanyola.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.