Som observadors?

Som observadors?:

Partint d’un tros de fotografia i un petit text, hem de descobrir el lloc de Taradell on esta ubicada, quin significat o utilitat té o podria tenir. Es poden demanar pistes, quan s’hagin respost tres pistes es descobrirà un altra tros de foto. Si no s’endevina, una altra volta tres preguntes i així successivament fins que quedi descobert.

Procurarem que la foto estigui relacionada amb la literatura o les arts en general.

dilluns, 1 de setembre del 2014

On podem veure aquest carro tan carregat de garbes?



Dilluns, 8 de Setembre de 2014

"Per assenyalar l'hora haig de mirar cap al Sud"


Dimarts, 9 de Setembre de 2014.

Un cop la Maria Godayol l'ha encertat, penjo la foto sencera:


30 comentaris:

  1. Doncs sí, Dolors, és al nord del municipi.

    ResponElimina

  2. Aquesta tarda, m'he expremut la memòria. Té quatre quadres del mateix tema?

    ResponElimina
  3. Millor dit, em vaig espremer la memòria (amb accent a la segona e, em falla el teclat) Em sembla que ja s´´e a on ´´es.

    ResponElimina
  4. Doncs a veure si tens més sort que jo, que volto com un ventilador, i no trobo res....

    ResponElimina
  5. No, Rosa, no té quatre quadres del mateix tema.

    On sou la resta "d'observadores"?. Ara que ja han passat 3 dies des de que vaig penjar la proposta sense que, pel que sembla, ningú tingui cap pista clara, ho podeu aprofitar les que en propostes anteriors no havíeu tingut temps de participar-hi perquè algú altre ja s'havia avançat.

    Com que s'acosta el cap de setmana, us haureu de reservar unes estones per poder passejar per tot el poble.

    ResponElimina
  6. Doncs, potser, ens hauràs de donar una petita pista.....

    ResponElimina
  7. Ostres jo fa dies que hi dono voltes però no he pogut sortir a donar la volta, em falten hores!!!!!!!!! de moment no en tinc ni la més remota idea, però és com si em sonés del carrer de l'Esquís, és una idea!!

    ResponElimina
  8. Hola Lluna,

    Jo hi vaig anar al carrer Esquís, de pujada i de baixada! I, si hi és, jo no la vaig saber veure.

    ResponElimina
  9. Doncs jo visc al carrer Esquis. Vaig corrents a veure a casa d'en Pere que hi ha una majólica, pero penso que no ho es pas, ja que aquella va de vents. Pero de tota manera ja us ho diré demà.

    ResponElimina
  10. Aquesta que dius, M. Carme, em sembla que hi ha les quatre estacions.

    ResponElimina
  11. Un consell per a totes les que esteu encaparrades amb el carrer Esquís: llegiu-vos el primer comentari de la Dolors i la meva resposta.

    ResponElimina
  12. Tens raó Xavier, no es al carrer esquís. Cap al nord.... a veure si ens orientem.

    ResponElimina
  13. Encara no l'he trobada. No és pas la que em pensava. Demà continuaré la recerca. Per si cal, agafaré els prismàtics.

    ResponElimina
  14. Ja ha passat una setmana, amb cap de setmana inclòs, i encara ningú te cap pista bona per resoldre la proposta.

    Per ajudar-vos una mica ara penjaré una imatge una mica més àmplia i hi afegiré una petita pista.

    ResponElimina
  15. Xavier, cada pista que ens dius, sembla com la d'un mapa per recercar el tresor amagat. És al nort, mirar cap al sud...La trabaré ?

    ResponElimina
  16. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  17. Bé, és un rellotge de sol però no sé on és, a veure si aquesta tarda puc escapar-me a donar una volta

    ResponElimina
  18. Es al num. 20 del C.Sant Sebastià, a la casa que era la impremta antiga? Darrera la Capella de Santa LLúcia?

    ResponElimina
  19. M. Carme, NO és al carrer Sant Sebastià, 20.

    ResponElimina
  20. És el rellotge de sol que hi ha en una cantonada pel mig del c. de la Barceloneta?

    ResponElimina
  21. Ja ho sé!!!! és al carrer Gaudí 8, és un rellotge de sol!!!!!

    ResponElimina
  22. Doncs SÍ, Maria, és a Can Mauri-Sellés, al carrer Gaudí cantonada amb el del Vapor, a la part Nord del municipi, i el rellotge està a la façana que dóna al del Vapor perquè "Per assenyalar l'hora haig de mirar cap al Sud".

    El Diumenge 31 d'Agost vaig anar cap al Vapor (la fàbrica) per buscar la proposta que em tocava penjar, però no vaig trobar res i al tombar cap al carrer del Vapor el vaig veure i no me'n vaig poder estar de fotografiar-lo; després vaig demanar a la Maria que aquest cop no participés en el joc i per això en Lluís ens ha dit que sabia on era però no podia dir-ho.

    Perquè no ens expliques com l'has endevinat?.

    ResponElimina
  23. Hola a tothom, primer de tot dir que el missatge del fill de la Maria no l'he vist fins que ja havia posat la resposta. Ahir varem anar a donar una volta amb la Fàtima amb cotxe per aquells verals, estavem segures que el trobariem però no va ser així i ho varem deixar còrrer i avui he pensat que ho havia de trobar i he entrat amb el google maps i quant he posat el ninotet per caminar la casualitat ha fet que el poses al c. Gaudí a la cantonada i em cridés l'atenció la façana de la casa que hi fa cantonada i he conegut com a casa dels Mauri Sellés. Així ha anat!! Ara ja miraré a veure que hi penjo jo i que ens porti ballant tota una setmana!!!!

    ResponElimina
  24. Aniré a veure'l, molt bonic, jo diumenge vaig donar una volta per la Vilanova i voltants i res de res!!

    ResponElimina
  25. Felicitats Lluna. Ja era hora! Tanta recerca, vol dir que hi ha carrers que no els coneixem gaire o gens, A mi em faltava cercar per aquest veral ,i, qui sap si...

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.