Som observadors?

Som observadors?:

Partint d’un tros de fotografia i un petit text, hem de descobrir el lloc de Taradell on esta ubicada, quin significat o utilitat té o podria tenir. Es poden demanar pistes, quan s’hagin respost tres pistes es descobrirà un altra tros de foto. Si no s’endevina, una altra volta tres preguntes i així successivament fins que quedi descobert.

Procurarem que la foto estigui relacionada amb la literatura o les arts en general.

dilluns, 18 d’agost del 2014

On està ubicat aquest escut? és correcte escut?

6 comentaris:

  1. Mes que un escut, diria que és una rajola d'estil modernista amb les quatre barres com a motiu central en la decoració. Però m'és impossible descobrir on és.

    ResponElimina
  2. És un fragment d'una majòlica de la Mare de Déu de Montserrat diria que és al carrer de la Vila però ara mateix no ho sé segur!!

    ResponElimina
  3. És al carrer de la Vila 96 (de fet a la façana no hi ha número, però és al costat del 94). Hi ha una Majòlica de la Mare de Déu de Montserrat i al costat esquerre (mirant des del carrer) la rajola amb les quatre barres i al dret hi ha una altra rajola amb la creu de Sant Jordi.

    ResponElimina
  4. Si, si Xavier, és al carrer de la Vila 96.
    a veure quina foto hi poses.

    ResponElimina
  5. Si, si Xavier és al carrer de la Vila 96, no hi ha el número? jo el dia que vaig fer la foto no m'hi vaig fixar, i ahir abans de penjar-la vaig mirar-ho al google maps i hi era, i vaig estar contenta perquè si algun espavilat ho mirava pel google no es veia ja que hi havia el finestrò obert i no es veia.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.