Som observadors?

Som observadors?:

Partint d’un tros de fotografia i un petit text, hem de descobrir el lloc de Taradell on esta ubicada, quin significat o utilitat té o podria tenir. Es poden demanar pistes, quan s’hagin respost tres pistes es descobrirà un altra tros de foto. Si no s’endevina, una altra volta tres preguntes i així successivament fins que quedi descobert.

Procurarem que la foto estigui relacionada amb la literatura o les arts en general.

dimarts, 5 d’agost del 2014

El teniu present aquest fanal?. Sé que serà molt fàcil, a veure  qui l'endevina.

13 comentaris:

  1. Sunsi,

    Enhorabona. Al final has aconseguit donar-te d'alta al Blog i penjar la primera entrada, que em sembla que ens farà ballar el cap !

    De moment no tinc ni idea d'on pot ser, però a partir d'ana aniré pel carrer mirant enlaire.

    ResponElimina
  2. Xevi amb sembla que no es difícil, de totes maneres mira de no enpuntagar

    ResponElimina
  3. Jo diria que és a la torre de Don Carles, no ho sé, aquest vespre aniré a donar-hi un vol.

    ResponElimina
  4. Es a un lloc que els amants de la lectura snem sovint?

    ResponElimina
  5. Dolors vas amb bona direcció. Bon dia

    ResponElimina
  6. És en un lloc on, en un determinat temps, s'hi fabricava material per avions ?

    ResponElimina
  7. Ja he localitzat el fanal! Està una mica amagat amb l'escultura del sereno de can Costa.
    Molt ben trobada la foto Sunsi
    Si m'ho confirmes js aniré per uns altra

    ResponElimina
    Respostes
    1. Confirmat Dolors. Es veritat esta una mica amagada ,( encara com jo la vaig veure, ) felicitats

      Elimina
    2. Més sobre el fanal ja localitzat. És antic? Si fos així, es va haver de restaurar? Qui ho va fer?

      Elimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.